Banánové sušenky aneb FitFam Bakers poprvé

Moc se mi líbí zahraniční projekt The Daring Kitchen neboli výzva odvážných kuchařů. My ale máme v tom našem blogovém rybníčku také holky šikovný, které nelenily a vymyslely projekt FitFam Bakers. Hned jak jsem se o tomto projektu dozvěděla, řekla jsem si "jdu do toho". Jsem totiž pro každou výzvu. Téma prvního úkolu, Single serving, se mi tedy zase tolik nezamlouvalo. Nejsem totiž zvyklá připravovat něco jen sama pro sebe. Tedy samozřejmě například snídani ano, ale mně se moc líbí slovo "bakers", tedy pekaři, takže jsem chtěla něco upéct. Sama pro sebe. To se mi dlouho nestalo, takže mi chvíli dalo než jsem si vzpomněla, jak jsem si v Německu, když mě honila mlsná, pekla nejrůznější rychlé sušenky. Takže jsem se rozhodla pro mé oblíbené banánové. OK, zřejmě to není ten nejoriginálnější recept, přeci jen smíchat banán a vločky napadlo už asi každého, ale zbylé suroviny jsou z mé hlavy. 

Banánové sušenky
Suroviny:
jeden menší rozmixovaný banán
hrst ovesných vloček
lžička slunečnicových semínek
lžička hrozinek

Není nic jednoduššího než vše smíchat, na plechu udělat menší bochánky a dát na 10 min péct.
Sušenky jsou po upečení krásně vláčné, proto je mám nejraději čerstvé. Na snídani i na svačinku ideální.

Už jste se také zapojili? 
Lu(c)ka

2 komentáře:

  1. Skvělé, mňam! :)) Je super, jak se tolik lidí zapojuje do toho nového projektu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Také se mně to moc líbí, už se těším na další výzvu.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář, vzkaz, písmenko.