Zdravé rychlovky: Tvarohové ovesné sušenky

Znáte to, jste doma a musíte se učit/ psát seminárku/ prostě dělat něco do školy.
A honí vás mlsná.
A taky chcete prokrastinovat (hlavně dělat cokoliv jiného než jsou ty věci do školy).
A chcete péct.
Ale vlastně jste trochu líní, strávit v kuchyni nějakou delší dobu.

Ovesné tvarohové sušenky s kokosem a čokoládou
Tradá...to je přesně ten scénář, proč jsem šla péct tvarohové ovesné sušenky. Psala jsem empirickou stať (doteď vlastně nechápu, co jsem to psala :D) a chtěla jsem péct. Ale v kuchyni jsem nechtěla být víc jak půl hodiny (hnulo se ve mně svědomí a chtěla jsem se dál věnovat škole, no spíš jsem chtěla něco mlsat hned teď :D).

Do sušenkové plechovky už se jich po mé svačině moc nedostalo.

Příprava sušenek zabere asi 5 minut. Pečení tak 20, podle výkonu vaší trouby. 
Potřebné suroviny jsou vlastně takové co dům dá. Základem je ale balení tvarohu a ovesné vločky. Vločky nepočítám na gramy, prostě dávám tolik dokud se nevytvoří příjemná těstu podobná a tvarovatelná hmota. Na zjemnění těsta cvrknu vždy trochu mléka. Další suroviny přidávám dle toho na co mám chuť. Tentokrát to by kokos a kousky hořké čokolády. Je na vás zda přidáte cukr, myslím že takový vanilkový by byl chuťově ideální. Já je dělala bez cukru (prostě superclean :D), ale některým členům rodiny přišly málo sladké. (Co si budeme povídat, puberťáci vyžadují cukr, nic s tím doma nenaděláme :D).

Co vy a vaše mlsná? Čím jí zaháníte?

Hezký den 
Lu(c)ka

6 komentářů:

  1. také si dělám ovesné sušenky, ale s tvarohem jsem ještě nezkoušela :) Jinak také úspěšně dělám všechno možné jen né věci do školy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle vypadají jako vánoční kokosky :3 Miluju tyhle rychlejší recepty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ovesné sušenky jsou skvělé na všechny způsoby!:) Tvaroh mě ještě nenapadlo do nich přidat, díky za inspiraci!)
    Jo a ať žije prokrastinace ;D Také nejvíc peču, když mám dělat věci do školy.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju :) přesně tak...navíc ty hříšky k životu občas taky patří :) Jé, staropramen cool lemon jsem měla zrovna v pátek :D Miluju ho :3

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá to krásně, já bych si to musela rozdělit a zbytek zamknout pod zámek, abych nesnědla všechny najednou :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář, vzkaz, písmenko.