Červnová motivace: 100 kilometrů

Vždy se hodí nějaká ta motivace, něco co vás pořádně nakopne. 
A obzvláště se hodí takhle o/po zkouškovém.
Co si budeme povídat, nervy já si obaluji jídlem. Učení mi nevadí, přitom se snažím a moc se nerozptyluji. Ale psaní seminárek to je jiná věc. To pořád koukám po všech čertech různě na internetu a prostě dělám sto jiných věcí, než píšu seminárku. Co teprve, když mi to psaní nejde (což se v tomto semestru stalo u každé). Připadám si nejhloupější na světě, nadávám si, vztekám se, brečím, rozčiluji se, bouchám do stolu a jím! Dobře, ŽERU!  Jakože celá čokoláda v 1 v noci mi nedělá problém. Já vím, snažím se žít zdravě a pak tohle. Jenže, v té chvíli je ta čokoládu (nebo cokoliv jiného) nutnost, i za cenu většího špeku a těla rozkydlého jako pudink!
Tak doufám, že to tak bude! :D
Zdroj: pinterest.com
Takže největší stres pominul a je na čase něco dělat s tím, co jsem jsem si nadrobila. Teda spíše s tím, k čemu jsem se projedla. :D Mám ráda výzvy a tak jsem se rozhodla se zapojit do Ligy 100. Sleduji totiž ráda nejrůznější stránky a skupiny o běhání a když jsem viděla, jak to ostatním běhá, rozhodla jsem se, že to zkusím taky. Což znamená, že za červen bych měla uběhnout 100 kilometrů, takže běhat víc a častěji. Tak uvidíme. Taťka řekl, že jsem blázen, že se jen přetrénuji a že bych si měla dát menší cíl. Ono 100 kilometrů za měsíc není moc, ale přeci jen...no to je jedno, já to prostě zkusím!
Za měsíc se těšte na shrnutí.

Tak co, kdo jde do toho se mnou? :)

Běhu zdar!

Lu(c)ka

5 komentářů:

  1. Jdu do toho s Tebou! Jak říkáš, 100 km není až takový problém (v dubnu jsem to zvládla, v květnu mi kousek chybělo), ale dokopat se k tomu je fuška.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, alespoň v tom nejsem sama! :) Tak za měsíc se těším na shrnutí!

      Vymazat
  2. O seminárkách mi povídej, s tou jsem se teď natrápila...a přesně také od toho neustále odbíhám a mám tisíc jiných věcí na práci, pak se to hezky protáhne a najednou je 11 večer a já mám hlad. Naštěstí mám docela pevnou vůli, takže jdu schroupnout nějakou mrkev :D Ale ne vždy se to vyvede,že.
    Ta výzva vypadá moc dobře a hlavně poměrně reálně, 100 km není tak moc a aspoň nad sebou bude mít člověk takový pomyslný bič:) Asi se přidám! A přeji hodně štěstí, ať se dobře běhá:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, tak za tu mrkev tě obdivuji! (Mrkev já moc ráda, ale v tomhle stavu, je potřeba čokoška :D)
      Právě, že ten pomyslný bič je občas potřeba, tak na konci měsíce si napíšeme :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář, vzkaz, písmenko.